Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Wymianie lub zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, czyste, kompletne, z oryginalnym nienaruszonym metkami. Jeżeli odesłany produkt zostanie zniszczony na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym towarem na adres:.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość złożenia reklamacji. Wymianie lub zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, czyste, kompletne, z oryginalnymi nienaruszonym metkami. Aby dokonać reklamacji należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji dostępny poniżej.

Wypełniony formularz reklamacyjny prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować na adres:

„Anika Kids”
ul. Białówny 4 lok.10, 15-437 Białystok
oraz
kontakt@anikakids.com.pl

Towar uszkodzony przez Pocztę lub firmę kurierską – może być reklamowany jeśli został spisany odpowiedni protokół – w obecności pracownika poczty lub pracownika firmy kurierskiej. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie dostawcy wybranego przez klienta: Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji zostaną Państwo poinformowani drogą telefoniczną lub mailową.